خبرنگاران معاون دادستان اهواز:مخلان امنیت مردم در چهارشنبه سوری بازداشت می شوند

به گزارش آی تی گپ، اهواز- خبرنگاران- معاون دادستان اهواز با هشدار به مخلان نظم و امنیت مردم در چهارشنبه سوری گفت: هر فردی بخواهد موجب سلب امنیت و آسایش مردم شود بازداشت می شود.

خبرنگاران معاون دادستان اهواز:مخلان امنیت مردم در چهارشنبه سوری بازداشت می شوند

علی بیرانوند دوشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران گفت: بعضی افراد هر ساله به بهانه چهارشنبه سوری دست به اقدامات خطرناک نظیر انفجار ترقه ، آتش بازی و دیگر کارهای هیجانی می کنند که این کارها تنها باعث بر هم خوردن آسایش روانی جامعه می شود.

وی گفت: به تمامی ضابطان قضائی ابلاغ شده که در چهارشنبه آخر سال با تمامی افرادی که موجب سلب آسایش مردم می شوند برخورد قاطع کنند و به هیچ وجه با آنان مماشات نکنند.

معاون دادستان اهواز اضافه نمود: انفجار ترقه و آتش بازی هر ساله علاوه بر سلب آسایش مردم برای خود افراد نیز حادثه ساز شده که بعضی به کام مرگ و بعضی نیز شدیدا مجروح شده اند.

وی گفت: همچنین به پلیس راهور اعلام شده تا رانندگانی که در چهارشنبه آخر سال دست به اقدامات هیجانی بزنند خودروهای آنان توقیف و به پارکینگ برده شود که قطعا توقیف خودروهای آنان کوتاه مدت نخواهد بود.

وی در عین حال به شیوع بیماری کرونا هم اشاره کرد و گفت: سال جاری شرایط با سالهای گذشته متفاوت شده است زیرا تجمعات ممکن است باعث انتقال ویروس کرونا شود و به همین دلیل خانواده ها بایستی مراقب فرزندان خود باشند.

بیرانوند گفت: امیدواریم با مراقبت و مواظبت خانواده ها سال جاری شاهد مرگ یا مصدومیت هیچ فردی نباشیم و با آرامش و آسایش خیال سال جاری را به انتها ببریم.

بعضی جوانان اهوازی هر ساله در چهارشنبه آخر سال در یک سنت غلط اقدام به روشن کردن آتش و نیز پرتاب ترقه و مواد آتش زا می کنند که این موضوع مشکلاتی همواره به بار آورده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 15 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: itgap.ir شناسه مطلب: 987

به "خبرنگاران معاون دادستان اهواز:مخلان امنیت مردم در چهارشنبه سوری بازداشت می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران معاون دادستان اهواز:مخلان امنیت مردم در چهارشنبه سوری بازداشت می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید