خبرنگاران ساکنان مسکو از فردا حق خروج از خانه ندارند

به گزارش آی تی گپ، مسکو - خبرنگاران - شهردار مسکو با توجه به شیوع گسترده کرونا بیان کرد: از فردا دوشنبه هیچ یک از ساکنان مسکو پایتخت روسیه حق خارج شدن از خانه را ندارند.

خبرنگاران ساکنان مسکو از فردا حق خروج از خانه ندارند

جهت دریافت خدمات الاچیق باغ با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

به گزارش یکشنبه شب خبرنگاران از مسکو، سرگئی سابرین با اعلام شرایط انزوای خانگی در پایتخت اضافه نمود: این طرح شامل همه در تمامی رده های سنی می گردد.

به گفته وی، ترک منزل تنها در مواردی که درخواست مراقبت های پزشکی اورژانس و سایر تهدیدات مستقیم برای زندگی و سلامتی بوجود بیاید، مجاز است.

با این وجود گفته شده است آن دسته از افرادی که مجبور هستند در سر کار حاضر شوند می توانند خانه را ترک نمایند و افرادی که حیوان خانگی دارند تنها 100 متر می توانند برای گرداندن حیوان خود از خانه خارج شوند.

شهردار مسکو همچنین خروج افراد از خانه برای ریختن زباله در روزهای آینده را منوط به داشتن مجوز دانست و اعلام کرد: بزودی در این باره اطلاع رسانی خواهد شد.

لازم به ذکر است، قوانین جدید محدودیتی در وسایل نقلیه شخصی، ویژه و عمومی ایجاد نمی نماید.

شهردار مسکو در ادامه در مورد ضمانت های اجرایی رژیم خود انزوایی در مسکو گفت: طی هفته آینده سیستم هوشمند نظارت بر پیروی از این رژیم شروع به کار می نماید و شهرداری مسکو به شکل پیوسته نظارت خود را سخت تر می نماید.

وی گفت: رژیم خود انزوایی در خانه حق شهروندان برای آمدن به مسکو یا ترک شهر را محدود نمی نماید.

علاوه بر این ها، شهردار مسکو دستور پرداخت غرامت به همه افرادی که به دلیل قوانین مقابله با شیوع کرونا بیکار شده اند را صادر نموده است که مبلغ مزایا و پرداخت های جدید در هر ماه 19.5 هزار روبل (حدود 250 دلار آمریکا) خواهد بود.

رعایت فاصله یک و نیم متری از دیگران از جمله قوانین جدیدی است که برای مقابله با شیوع کرونا در مسکو اجباری شده است.

به گزارش خبرنگار خبرنگاران از مسکو، شمار مبتلایان به ویروس کرونا در روسیه با ثبت 270 مورد جدید در شبانه روز گذشته به یک هزار و 534 نفر رسیده است و تا به امروز هشت نفر جان خود را از دست داده اند که شش تن آنان در مسکو بوده اند.

شهردار مسکو امروز خاطرنشان کرد که اوضاع مرتبط با شیوع ویروس کرونا در مسکو وارد مرحله جدیدی شده و تعداد مبتلایان رو به افزایش است.

تا لحظه انتشار این خبر، بیش از 182 هزار نفر در روسیه به خاطر کرونا تحت مراقبت پزشکی قرار گرفته اند.

از دیروز شنبه به دستور ولادیمیر پوتین رییس جمهوری روسیهاین کشور یک هفته تعطیل شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 14 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: itgap.ir شناسه مطلب: 889

به "خبرنگاران ساکنان مسکو از فردا حق خروج از خانه ندارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ساکنان مسکو از فردا حق خروج از خانه ندارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید