خبرنگاران شروع واکسیناسیون گسترده کرونا در روسیه

به گزارش آی تی گپ، مسکو - خبرنگاران - مدیرکل شرکت داروسازی ار.فارم تولیدکننده واکسن روسی کرونا به نام اسپوتنیک وی از شروع واکسیناسیون گسترده کرونا در روسیه در ماه نوامبر (ماه آینده میلادی) اطلاع داد.

خبرنگاران شروع واکسیناسیون گسترده کرونا در روسیه

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش خبرنگاران از خبرگزاری روسی اینترفاکس، واسیلی ایگناتیف مدیر کل شرکت ار. فارم روز سه شنبه گفت: مطابق برنامه ریزی اجرا شده، واکسیناسیون گسترده کرونا با واکسن اسپوتنیک وی در همه مناطق روسیه از ماه آینده شروع خواهد شد.

وی اعلام نمود که در زمان حاضر هر روز در این مورد (واکسیناسیون گسترده کرونا در روسیه) نشست ها و رایزنی هایی برگزار می گردد و پنج شرکت داروسازی با تمام امکانات خود به فراوری انبوه واکسن اسپوتنیک وی می پردازند و همه اقدامات برای شروع واکسیناسیون گسترده در ماه نوامبر(اذر) جریان دارد.

اسپوتنیک وی نخستین واکسن روسی کرونا است که مرکز اپیدمیولوژی و ویروس شناسی گاملیا وابسته به وزارت بهداشت روسیه آن را ساخته است.

این واکسن چند هفته پیش به ثبت رسیده و در اوایل مهر ماه در سراسر روسیه توزیع شده است و در واکسیناسیون آزمایشی این واکسن حدود 40 هزار نفر شرکت دارند.

روسیه دو واکسن دیگر برای کرونا ساخته که یک واکسن ثبت شده و مراحل آزمایش های بالینی واکسن دیگر جریان دارد.

براساس آخرین گزارش ستاد مقابله با گسترش کرونا در روسیه طی 24 ساعت گذشته شمار مبتلایان به کرونا با شناسایی 16 هزار و319 مورد جدید به یک میلیون و 431 هزار و 635 نفر و آمار جانباختگان ناشی از این بیماری با افزایش 269 نفر دیگر به 24 هزار و 635 تن رسیده است که همچنان فرایند صعودی را نشان می دهد.

منبع: ایرنا
انتشار: 16 آذر 1399 بروزرسانی: 16 آذر 1399 گردآورنده: itgap.ir شناسه مطلب: 1399

به "خبرنگاران شروع واکسیناسیون گسترده کرونا در روسیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران شروع واکسیناسیون گسترده کرونا در روسیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید