حکم جالب قاضی آمریکایی 3 هکر را نجات داد ، همکاری با اف بی آی جایگزین حبس و جریمه 250 هزار دلاری شد

به گزارش آی تی گپ، دادگاهی در ایالات متحده 3 هکر جوان و با استعداد را موظف کرد پس از به انتها رساندن دوران محکومیت خود با اف بی آی همکاری نمایند. این حکم دومین بخش از حکمی است که از یک سال پیش همکاری این هکرها با اف بی آی را تایید می کرد.

حکم جالب قاضی آمریکایی 3 هکر را نجات داد ، همکاری با اف بی آی جایگزین حبس و جریمه 250 هزار دلاری شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از سی نت، مدتی پیش، 3 هکر جوان موظف شدند برای یک سال با اف بی آی همکاری نمایند. اکنون دادگاهه ثانویه با تایید حکم پیشین دادگاه تاکید نموده که هکرهای مکور برای فرار از حکم5 سال زندان و حداقل 250هزار دلار جریمه نقدی باید با اف بی آی همکاری نمایند.

وکلای این گروه هکری می گویند: همکاری با اف بی آی نه تنها از زندانی شدن متهمان پیشگیری می نماید، بلکه به جلوگیری از حملات سایبری که به طور بالقوه ویرانگر هستند منجر می گردد.

ایده اصلی این حکم را افسر پرونده ارائه کرد. او به قای توصیه کرد که سه نفر از متهمان به پنج سال حبس و 200 ساعت خدمات اجتماعی سایبری محکوم شوند.

دادستانها نیز از قاضی درخواست کردند این 200 ساعت تبدیل به 2500 ساعت گردد که شامل ادامه کاربا اف بی آی ر مورد جرایم سایبری و مسائل مربوط به امنیت سایبری است.

دولت ایالات متحده امیدوار است با چنین طرح هایی به بازسازی شخصیت متمان و پیشگیری از حملات سایبری آتی کمک کند.دولت بریتانیا نیز یک طرح جایگزین زندان برای هکر ها دارد که با نام کارگاه آموزشی مداخلات جرائم کامپیوتری شناخته می گردد.

سه متهم - جوزیا وایت، پارساخا و دلتون نورمن - در سنین بین 18 تا 20 سالگی قرار دارند و مجکومند که حملات DDoS خطرناکی را ترتیب داده اند. این نوع حملات حجم گسترده ای از ترافیک را به وب سایت هایی می رساند که نمیتوانند بار داده را اداره نمایند و در نتیجه مسدود می شوند. در جریان این نوع حملات صدها هزار کامپیوتر و دستگاه های متصل گردیده به سیستم های کامپیوتری مانند دوربین های امنیتی و ترافیکی نیز مسدود می گردد.

به گفته مقامات ایالات متحده، سه هکر مذکور به طور قابل توجهی به کاهش تعداد حملات DDoS در طول سال کریسمس سال گذشته کمک نموده اند و همین موضوع باعث گردیده قاضی رای ثانویه ای را برای ادامه همکاری آنان با اف بی آی صادر کند.

منبع: انتخاب
انتشار: 28 شهریور 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: itgap.ir شناسه مطلب: 54

به "حکم جالب قاضی آمریکایی 3 هکر را نجات داد ، همکاری با اف بی آی جایگزین حبس و جریمه 250 هزار دلاری شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حکم جالب قاضی آمریکایی 3 هکر را نجات داد ، همکاری با اف بی آی جایگزین حبس و جریمه 250 هزار دلاری شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید