حمایت پرتیراژترین روزنامه آمریکا از جو بایدن

به گزارش آی تی گپ، یو اس ای تودی در سرمقاله امروز خود اظهار داشت از جو بایدن نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری حمایت می نماید.

حمایت پرتیراژترین روزنامه آمریکا از جو بایدن

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ جمال سیدی بیشتر بدانید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، روزنامه یو اس ای تودی که از زمان انتشار اولین شماره آن از هیچ نامزدی در آمریکا حمایت نکرده بود اظهار داشت از جو بایدن نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری حمایت می نماید.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

یو اس ای تودی که از سال 1982 منتشر شده و بیش از چهار میلیون تیراژ دارد در سرمقاله امروز خود با اعلام حمایت از بایدن تاکید نمود بیش از 90 درصد رای دهندگان تصمیم قطعی خود را گرفته اند.

این روزنامه خطاب به بقیه رای دهندگانی که هنوز تصمیم خود را نگرفته اند نوشت: ممکن است شما از پیغام های ضدنخبگانی و مردم فریبانه ترامپ لذت ببرید. حالا که دو هفته تا روز انتخابات مانده است ما پیشنهاد می کنیم به سوالی که رونالد ریگان جمهوریخواه زمانی که در سال 1980 در انتخابات شرکت کرد، دقت کنید؛ آیا آمریکا الان بهتر از چهار سال قبل است؟

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

یو اس ای تودی در ادامه برای ترغیب مردم به حمایت از بایدن و مخالفت با ترامپ در انتخابات پیش رو به همه گیری ویروس کرونا، رکود مالی ناشی از آن و ناآرامی های مدنی در طول سال گذشته در آمریکا اشاره نمود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 28 آبان 1399 بروزرسانی: 28 آبان 1399 گردآورنده: itgap.ir شناسه مطلب: 1362

به "حمایت پرتیراژترین روزنامه آمریکا از جو بایدن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمایت پرتیراژترین روزنامه آمریکا از جو بایدن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید