حاشیه ملاقات پرسپولیس - شهر خودرو، اعتراض های تمام نشدنی در استادیوم خالی از تماشاگر

به گزارش آی تی گپ، اعتراض های مکرر بازیکنان و مربیان تیم های پرسپولیس و شهر خودرو در استادیوم خالی از تماشاگر آزادی توجه ها را به خود جلب نموده بود.

حاشیه ملاقات پرسپولیس - شهر خودرو، اعتراض های تمام نشدنی در استادیوم خالی از تماشاگر

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، ملاقات تیم های پرسپولیس و شهر خودرو از هفته بیست ویکم رقابت های لیگ برتر در حالی از ساعت 18:30 امروز (پنجشنبه) در استادیوم آزادی شروع شد که سکوهای خالی این استادیوم بیش از هر چیز دیگری جلب توجه می کرد. این در حالی بود که دو تیم بازی جذابی را به نمایش گذاشتند. بخشی از حواشی این بازی در زیر می آید:

قبل از شروع بازی تمامی بازیکنان شهر خودرو سمت یحیی گل محمدی، سرمربی سابق شان رفته و با وی خوش وبش گرمی را داشتند، در این بین شوخی های رحمتی با سرمربی پیشین خود جالب توجه بود.

اعتراض های مکرر بازیکنان دو تیم مخصوصاً تیم میهمان در نبود تماشاگران کاملاً مشهود بود و باعث شد داور چند کارت زرد را به خاطر همین مسئله به بازیکنان شهر خودرو و پرسپولیس بدهد.

مسئولان سازمان لیگ یکسری وسایل بهداشتی را به خبرنگاران دادند تا به نوعی از انتقال هر نوع بیماری بین آنها ممانعت نموده باشند.

یحیی گل محمدی و مجتبی سرآسیایی در کل دقایق بازی لب خط بوده و با تذکرات خود به بازیکنان نکات لازم را به شاگردان شان گوشزد می کردند.

فرهاد حمیداوی، مالک باشگاه شهر خودرو در بین دو نیمه خوش وبش گرمی را با محمدحسن انصاری فرد در صندلی VVIP داشت.

مهدی ترابی بعد از اینکه گل سوم پرسپولیس را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند در کنار هم بازیانش به خوشحالی پرداخت و در ادامه به سمت نیمکت پرسپولیس رفته و کریم باقری را در آغوش گرفت.

بعد از هر گل پرسپولیس صندلی خبرنگاران هم با خوشحالی عجیب و غریب چند خبرنگار روبرو می شد که این امر در نوع خودش جالب توجه بود.

دقیقه 81 بازی بازیکن شهر خودرو در نبرد هوایی به زمین افتاد و مجتبی سرآسیایی با اعتراض شدید به داور اعتقاد به اعلام پنالتی داشت. نیمکت نشینان پرسپولیس به خاطر همین مسئله به داور اعتراض کردند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: itgap.ir شناسه مطلب: 941

به "حاشیه ملاقات پرسپولیس - شهر خودرو، اعتراض های تمام نشدنی در استادیوم خالی از تماشاگر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حاشیه ملاقات پرسپولیس - شهر خودرو، اعتراض های تمام نشدنی در استادیوم خالی از تماشاگر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید