جریمه 350 هزار دلاری رئیس پیشین فدراسیون فوتبال گواتمالا به اتهام فساد اقتصادی

به گزارش آی تی گپ، رئیس پیشین فدراسیون فوتبال گواتمالا به اتهام مشارکت در پرونده مشهور فساد اقتصادی فیفا 350 هزار دلار جریمه شد.

جریمه 350 هزار دلاری رئیس پیشین فدراسیون فوتبال گواتمالا به اتهام فساد اقتصادی

به گزارش خبرنگاران، بریان جیمنز یکی از متهمان پرونده فساد اقتصادی فیفا از سوی دادگاه منطقه ای نیویورک به پرداخت جریمه نقدی 350 هزار دلاری محکوم شد. اتهام اصلی رئیس پیشین فدراسیون فوتبال گواتمالا دریافت رشوه در ماجرای پرونده اعطای حق پخش تلویزیونی دیدارهای جام های جهانی 2018 روسیه و 2022 قطر بود. او در سال های 2009 تا 2015 میلادی رئیس فدراسیون فوتبال گواتمالا بود.

بر اساس این گزارش، رئیس پیشین فدراسیون فوتبال گواتمالا به خاطر فساد اقتصادی و کلاهبرداری می توانست به 40 سال زندان محکوم شود اما قاضی دادگاه فدرالی نیویورک با اشاره به پرونده بریان جیمنز اعلام نمود حکم زندان برای او 41 تا 50 ماه است. البته رئیس پیشین فدراسیون فوتبال گواتمالا به خاطر همکاری همه جانبه با دادگاه منطقه ای نیویورک در روند تحقیقات و اعتراف به اتهاماتش از حکم زندان رهایی یافت.

بریان جیمنز در سال 2016 میلادی در گواتمالا بازداشت و سپس به آمریکا استرداد شد. او سپس با یک وثیقه یک میلیون دلاری توانست وارد بازداشت خانگی شود. وی پس از مدعی توانست به فلوریدا نقل مکان کند. وکیل رئیس پیشین فدراسیون فوتبال گواتمالا اعلام نمود او ظرف 30 روز آینده با ترک آمریکا به کشورش باز می شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: itgap.ir شناسه مطلب: 199

به "جریمه 350 هزار دلاری رئیس پیشین فدراسیون فوتبال گواتمالا به اتهام فساد اقتصادی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جریمه 350 هزار دلاری رئیس پیشین فدراسیون فوتبال گواتمالا به اتهام فساد اقتصادی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید