جدال ملوان انزلی و شهرداری تبریز برای بقا در لیگ دسته یک فوتبال کشور

به گزارش آی تی گپ، تیم فوتبال ملوان برای بازی عقب افتاده از هفته چهاردهم لیگ دسته اول مقابل شهرداری تبریز صبح فردا راهی این شهر خواهد شد.

جدال ملوان انزلی و شهرداری تبریز برای بقا در لیگ دسته یک فوتبال کشور

به گزارش ،بازی تیم های ملوان بندر انزلی با شهرداری تبریز ملاقات عقب افتاده از هفته چهاردهم لیگ دسته اول فوتبال کشور است و طبق اعلام کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال به دلیل نبود شرایط لازم برای برگزاری 6 مسابقه از هفته چهاردهم رقابت های لیگ دسته یک فوتبال کشور، جام آزادگان، این ملاقات از رقابت های هفته چهارم که قرار بود روز شنبه 2 آذر برگزار گردد لغو و به زمان دیگری موکول شد.

براساس برنامه کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال مقرر شد تا روز چهارشنبه 27 آذر ساعت 14 شاگردان محمد احمد زاده در بازی پایانی نیم فصل اول رقابت های لیگ دسته یک جام آزادگان در استادیوم شهرداری تبریز به مصاف میهمان خود شهرداری تبریز بروند.

تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در حال حاضر با 15 امتیاز در رتبه شانزدهم و تیم فوتبال شهرداری تبریز هم با 6 امتیاز در رده هجدهم جدول رده بندی لیگ آزادگان قرار دارند.

ملوان از سال 52 به بعد به جز بعضی از سال ها در تمام ادوار لیگ فوتبال ایران حاضر بود و تا سال1380 بهترین تیم شهرستانی تاریخ لیگ فوتبال ایران بوده است.

گرچه بعد از آن سپاهان و فولاد ملوان را به پله سوم سکوی افتخار شهرستانی ها بردند، اما هنوز ملوان با کسب 3 عنوان قهرمانی در جام حذفی کشور و 4 نایب قهرمانی، 2 مرتبه حضور در بازی های آسیایی یکی از بهترین تیم های شهرستانی در لیگ ایران و صاحب رکوردی قابل توجه در تاریخ فوتبال کشور است.

ج

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 12 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: itgap.ir شناسه مطلب: 749

به "جدال ملوان انزلی و شهرداری تبریز برای بقا در لیگ دسته یک فوتبال کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدال ملوان انزلی و شهرداری تبریز برای بقا در لیگ دسته یک فوتبال کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید