تصاویر جدید خودروی کوییک دو رنگ سایپا

به گزارش آی تی گپ، تصاویر جدیدی ازخودروی کوییک R که فروش آن چندی پیش از سوی سایپا شروع شده بود منتشر شد.

تصاویر جدید خودروی کوییک دو رنگ سایپا

به گزارش خبرنگاران، علی شیخ زاده مدیرعامل پارس خودرو چندی با ذکر این نکته که کوئیک آر در پارس خودرو فراوری می گردد در خصوص این خودرو گفته بود: با وجود اینکه محصول کوئیک به تازگی در گروه خودروسازی سایپا فراوری و عرضه شده اما با توجه به بازخوردهای مناسبی که از مشتریان دریافت شده و همچنین تاکید تیم مدیریتی جدید سایپا بر افزایش رضایتمندی مشتریان، مدل جدیدی از این خودرو در شرکت پارس خودرو فراوری خواهد شد.

به گفته وی به دلیل نگاه سرمایه ای به خودرو در سالیان گذشته، سفید رنگ غالب در خودروهای کشور بوده است اما گروه خودروسازی سایپا در ادامه فرایند جدید و تحول گرای خود تصمیم گرفته است تا محصول کوئیک را علاوه بر رنگ های معمول، با مدل های دو رنگ در بدنه خارجی و تریم داخلی نیز فراوری و عرضه کند.

مدیرعامل پارس خودرو گفت: البته به جز تغییر رنگ در بدنه بیرونی و تریم داخلی کوئیک آر (QUIK-R) نسبت به کوئیک (QUIK) بعضی آپشن ها مانند رینگ آلومینیومی نیز به این خودرو اضافه شده تا به جذابیت ظاهری آن یاری کند.

جزئیاتی در خصوص مکان این تصاویر منتشر نشد اما به نظر می رسد که تصاویر فوق از درون محوطه پارس خودرو و یا سایپا گرفته شده است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 1 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: itgap.ir شناسه مطلب: 715

به "تصاویر جدید خودروی کوییک دو رنگ سایپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر جدید خودروی کوییک دو رنگ سایپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید