بیانیه جنبش انصارالله در سالروز انقلاب ضد انگلیسی مردم یمن

به گزارش آی تی گپ، به گزارش خبرنگاران به نقل از المسیره، دفتر سیاسی جنبش انصار الله یمن ضمن انتشار بیانیه ای به مناسبت پنجاه و پنجمین سالگرد انقلاب 14 اکتبر علیه اشغالگری انگلیس اعلام نمود: به فداکاری های آزادگان یمنی در راه رهایی از استعمار منفور انگلیس افتخار می کنیم.

بیانیه جنبش انصارالله در سالروز انقلاب ضد انگلیسی مردم یمن

دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن یکشنبه شب در این بیانیه گفت: متجاوزان به یمن باید از انقلاب مردم علیه استعمار انگلیس عبرت بگیرند.

در بیانیه دفتر سیاسی انصارالله یمن آمده است: اگر مهاجمان امروز به عواملی که باعث انفجار انقلاب اکتبر شد مراجعه می کردند، می فهمیدند که آنها امروز با دست خودشان در مسیر نابودیشان گام بر می دارند و عبرت می گرفتند و از سیاست های استعماریشان صرف نظر می کردند و این جنایت ها را علیه مردم یمن مرتکب نمی شدند.

دفتر سیاسی انصارالله همچنین از همه احزاب و گروه های یمنی در سراسر این کشور دعوت کرد تا با همبستگی و تشکیل یک جبهه ملی قدرتمند برای مقابله و بیرون راندن اشغالگران کوشش نمایند.

این بیانیه همچنین از همه مردم، گروه ها و احزاب یمنی خواسته است تا برای تشکیل یک کشور مستقل و نیرومند که تامین نماینده منافع همه مردم یمن از جمله حفظ تمامیت ارضی و استقلال است، کوشش نمایند.

مهدی المشاط رئیس شورای عالی سیاسی انصارالله یمن نیز پیش از این در سخنان خود به مناسبت سالگرد انقلاب 1963 علیه استعمار انگلیس تاکید نمود: ما برای تحقق صلح عادلانه و فراگیر آماده ایم و از گروه های یمنی می خواهیم تا به سمت یک آشتی ملی حرکت نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: itgap.ir شناسه مطلب: 117

به "بیانیه جنبش انصارالله در سالروز انقلاب ضد انگلیسی مردم یمن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیانیه جنبش انصارالله در سالروز انقلاب ضد انگلیسی مردم یمن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید