بولسونارو همچنان پیشتاز رقابت های انتخاباتی برزیل است

به گزارش آی تی گپ، بر اساس نظرسنجی اجرا شده، حمایت از کاندیدای راست افراطی برزیل در انتخابات ریاست جمهوری ماه آتی میلادی افزایش یافته و کاندیدای حزب کارگر نیز در مقام دوم ایستاده و با این شرایط پیش بینی می گردد این دو احتمالا در دور دوم انتخابات به رقابت با هم بپردازند.

بولسونارو همچنان پیشتاز رقابت های انتخاباتی برزیل است

به گزارش خبرنگاران، به نقل از خبرگزاری رویترز، نتایج این نظرسنجی که توسط موسسه Ibope انجام گردیده، نشان می دهد که میزان حمایت ها از خائر بولسونارو، کاندیدای راست افراطی نسبت به ماه گذشته میلادی با دو درصد افزایش به 28 درصد رسیده است.

وی ششم سپتامبر 2018 هدف ترور نهاده شد و احتمال می رفت که کشته گردد و نتواند در کمپین انتخاباتی خود پیش از دور نخست انتخابات در هفتم اکتبر شرکت کند.

فرناندو حداد، از حزب کارگر موفق گردیده با جهش 11 درصدی حمایت ها را برای خود به 19 درصد برساند و به مقام دوم برسد. وی جایگزین لوئیس ایناسیو لولا داسیلوا، رئیس جمهوری پیشین و محبوس برزیل گردیده است که قرار بود کاندیدای این حزب در انتخابات باشد.

بر اساس این نظرسنجی همچنین تعیین شد که در صورت برگزاری دور دوم انتخابات، بولسونارو و حداد شانه به شانه رقابت می نمایند و میزان حمایت ها از آنها در دور دوم 40 درصد است.

مابقی کاندیدها در این نظرسنجی شامل کاندیدای چپ میانه سیرو گومز، 11 درصد آرا، جرالدو آکمین، هفت درصد و مارینا سیلوا، حامی محیط زیست، شش درصد آرا را از آن خود کردند.

در صورتی که در دور نخست انتخابات هیچ یک از کاندیداها نتوانند اکثریت را به دست آورند، دور بعدی در 28 اکتبر برگزار می گردد.

این نظرسنجی با مشارکت 2506 تن در بازه زمانی یک شنبه تا سه شنبه انجام گردیده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 19 دی 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: itgap.ir شناسه مطلب: 93

به "بولسونارو همچنان پیشتاز رقابت های انتخاباتی برزیل است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بولسونارو همچنان پیشتاز رقابت های انتخاباتی برزیل است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید