برلین تیراندازی به اقامتگاه سفیر آلمان در آتن را به شدت محکوم کرد

به گزارش آی تی گپ، خبرنگاران: وزیر امور خارجه آلمان حادثه تیراندازی به اقامتگاه سفیر آلمان در یونان را به شدت محکوم نموده و در عین حال گفت که عاملان این اقدام نمی توانند مناسبات خوب بین آلمان و یونان را خراب نمایند.

برلین تیراندازی به اقامتگاه سفیر آلمان در آتن را به شدت محکوم کرد

سفر با تور یونان ارزان را از دست ندهید و از نزدیک با سرزمین اسطوره های باستانی آشنا شوید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، به نقل از روزنامه فرانکفورتر آلگماینه، فرانک والتر اشتاین مایر وزیر خارجه آلمان تیراندازی به محل اقامت سفیر آلمان در یونان را شدیدا محکوم نموده و گفت که این یک مسئله بسیار جدی برای ما است. هیچ چیز نمی تواند یک چنین اقدام تروریستی روی نماینده کشور ما را توجیه کند.

وی در عین حال گفت که عاملان این تیراندازی پیروز نخواهند شد مناسبات خوب بین آلمان و یونان را خراب نمایند.

سخنگوی دولت آلمان هم اظهار داشت که نخست وزیر یونان به دلیل این حادثه با صدر اعظم آلمان تلفنی صحبت نموده است. دولت آلمان در شش ماه آینده یک دوره ریاست خوب و پیروز بر اروپا را برای یونان آرزو نموده و اطمینان داده است که آتن در این راستا از حمایت های برلین برخوردار خواهد بود.

گفتنی است که در ساعت 3:30 دقیقه بامداد روز گذشته محل اقامت سفیر آلمان در آتن مورد هدف تیراندازی نهاده شد که به گزارش پلیس یونان طی این حادثه به کسی آسیبی نرسید.

هنوز اطلاعاتی در این باره که سازمان معینی مسئولیت این حادثه را بر عهده گرفته باشد در دست نیست و بر اساس گزارش های مطبوعات یونانی تا به حال شش فرد مظنون در این رابطه دستگیر شده اند.

منبع: تسنیم
انتشار: 20 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: itgap.ir شناسه مطلب: 367

به "برلین تیراندازی به اقامتگاه سفیر آلمان در آتن را به شدت محکوم کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برلین تیراندازی به اقامتگاه سفیر آلمان در آتن را به شدت محکوم کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید