بایرن مونیخ: رونالدو برای حضور در مونیخ، خیلی پیر است

به گزارش آی تی گپ، رونالدو در فصل جاری در 27 بازی 22 گل زده است.او که تابستان 2018 به بیانکونری پیوست، تاکنن در 70 بازی پیراهن راه راه پوشان را به تن نموده و 50 گل زده است.

بایرن مونیخ: رونالدو برای حضور در مونیخ، خیلی پیر است

با ارزانترین تورهای آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ دیدن کنید.

رئیس باشگاه بایرن مونیخ شایعه جذب ابرستاره پرتغالی فوتبال دنیا را رد کرد.

به گزارش فارس، 3 روز قبل کریستیانو رونالدو جشن تولد 35 سالگی اش را برپا کرد و از طرف دوستان و نزدیکانش هدایای گوناگونی دریافت کرد. حتی نامزدش به او یک دستگاه خودروی بنز هدیه داد.

در خصوص آینده این بازیکن در رسانه ها و در روزهای گذشته شایعاتی شنیده شد مبنی بر این که احتمال حضورش در تیمی همچون بایرن مونیخ آلمان وجود دارد اما رئیس باشگاه ژرمنی امکان چنین انتقالی را رد کرد.

هربرت هاینر در مصاحبه ای کوتاه که در روزنامه آس اسپانیا انتشار یافت، گفت: بدیهی است که در رسانه ها همواره نام های در ارتباط با باشگاه مطرح می شوند، اما اگر در ارتباط با شایعه کریستیانو رونالدو، نظرم را بخواهید، می گویم برای حضور در بایرن مونیخ بسیار پیر است.

رونالدو در فصل جاری در 27 بازی 22 گل زده است.او که تابستان 2018 به بیانکونری پیوست، تاکنن در 70 بازی پیراهن راه راه پوشان را به تن نموده و 50 گل زده است.

منبع: عصر ایران
انتشار: 25 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: itgap.ir شناسه مطلب: 844

به "بایرن مونیخ: رونالدو برای حضور در مونیخ، خیلی پیر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بایرن مونیخ: رونالدو برای حضور در مونیخ، خیلی پیر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید