افزایش جانباختگان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به 385 نفر، بچه ها، ناقلان خاموش

به گزارش آی تی گپ، خبرنگاران/کهگیلویه و بویراحمد رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار جانباختگان کروناویروس در استان کهگیلویه و بویراحمد استان به 385 نفر اطلاع داد.

افزایش جانباختگان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به 385 نفر، بچه ها، ناقلان خاموش

پرویز یزدان پناه گفت: متاسفانه طی 24 ساعت گذشته سه هم استانی بر اثر ابتلا به کووید19تن جان خود را از دست دادند.

وی اضافه نمود: هم اکنون 80 بیمار کرونایی قطعی در بیمارستان های استان بستری می باشند که 13 نفر از این بیماران در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج اعلام نمود: از مجموع مبتلایان به کروناویروس در کهگیلویه و بویراحمد 20هزار و 76 نفر بهبود یافته گزارش شده است.

یزدان پناه توضیح داد: از 224 نمونه دریافت شده از آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج که شامل تست های PCR و سریع می باشند حدود 25 درصد موارد مثبت بودند که بیشترین موارد مثبت در شهرستان های بویراحمد، گچساران و کهگیلویه و بقیه موارد در سایر شهرستان های استان بود.

وی ادامه داد: در این روزها که مهمان ناخوانده کرونا قصد رفتن ندارد و هر روز با شکلی خاص خود را نمایان می نماید اجازه نخواهد داد همانند سالهای قبل شب یلدا در کنار همه اعضای خانواده و پدر عظیم ها و مادر عظیم ها باشیم چرا که کهنسالان توانایی کمتری در برابر این ویروس دارند و باید به جد نگران شرایط این عزیزان باشیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج مطرح کرد: از طرفی بچه ها که خود ناقلان خاموش این بیماری هستند می توانند خطرات زیادی برای دورهمی بلندترین شب سال ایجاد نمایند.

یزدان پناه در خاتمه اظهار امیدواری کرد که یلدای سال جاری باعث حسرت و اندوه ما نشود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 13 بهمن 1399 بروزرسانی: 13 بهمن 1399 گردآورنده: itgap.ir شناسه مطلب: 1509

به "افزایش جانباختگان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به 385 نفر، بچه ها، ناقلان خاموش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش جانباختگان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به 385 نفر، بچه ها، ناقلان خاموش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید