اظهارات اخیر عبدالفتاح السیسی مداخله آشکار در امور لیبی است

به گزارش آی تی گپ، به گزارش خبرنگاران به نقل از المیادین، الهادی دراه از فرماندهان نیروهای دولت وفاق ملی لیبی به اظهارات عبدالفتاح السیسی رئیس جمهور مصر در مورد این کشور واکنش نشان داد.

اظهارات اخیر عبدالفتاح السیسی مداخله آشکار در امور لیبی است

بر اساس این گزارش، وی در این خصوص گفت: اظهارات رئیس جمهور مصر در مورد لیبی کاملاً مردود است. السیسی ادعا می نماید که دیگران در امور داخلی لیبی مداخله می نمایند، حال آنکه خود از جمله مداخله نمایندگان اصلی در امور ما است.

این فرمانده نیروهای دولت وفاق ملی لیبی گفت: ما به اظهارات السیسی اهمیت نمی دهیم و عزم خود را برای آزادسازی تمامی مناطق تحت سیطره شبه نظامیان محور شرقی جزم نموده ایم.

لازم به ذکر است، پیشتر عبدالفتاح السیسی، رئیس جمهور مصر به صورت غیر مستقیم به احتمال مداخله نظامی مصر در تحولات لیبی اشاره نموده بود. این موضع السیسی مورد حمایت عربستان سعودی و امارات نهاده شد. در همین ارتباط، وزارت خارجه عربستان سعودی گفت که این کشور از مصر در دفاع از مرزها و ملت خود در برابر درگیری های منطقه حمایت می نماید. از سوی دیگر خبرگزاری رسمی امارات هم تأکید کرد که این کشور در کنار مصر برای حمایت از امنیت آن در برابر پیامدهای نگران نماینده اوضاع لیبی ایستاده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 28 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: itgap.ir شناسه مطلب: 1173

به "اظهارات اخیر عبدالفتاح السیسی مداخله آشکار در امور لیبی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اظهارات اخیر عبدالفتاح السیسی مداخله آشکار در امور لیبی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید