استقلال و سه تیم دیگر مدعی قهرمانی هستند، شرایط آبی ها مطلوب است

به گزارش آی تی گپ، علیرضا اکبرپور در تبادل نظر با خبرنگاران گفت: استقلال و تراکتورسازی در بازی های آخرشان نشان داده اند در اوج قدرت هستند و این باعث می گردد تا روز آدینه شاهد یک بازی زیبا از سوی دو تیم باشیم.

استقلال و سه تیم دیگر مدعی قهرمانی هستند، شرایط آبی ها مطلوب است

وی اضافه نمود: هر دو تیم برای قهرمانی بسته شده اند و نشان داده اند عزم شان برای رسیدن به این هدف جزم است. دو تیم از کادر فنی خوبی بهره می برند، صاحب بهترین بازیکنان فوتبال ایران هستند و از پشتوانه مردمی خوبی برخوردار هستند. اینها مولفه های تیمی است که می خواهد قهرمان گردد و مشاهده می کنیم هر دو تیم استقلال و تراکتورسازی دارای این مولفه ها هستند.

پیشکسوت فوتبال تبریز در مورد جذب ستاره ها توسط تراکتورسازی گفت: مالک باشگاه هیچ چیزی برای این تیم کم نگذاشته است و برای قهرمان شدن تیمش جمعی از فوق ستاره های فوتبال ایران را جمع نموده است. اما زنوزی باید برای تیمش برنامه بلند مدت داشته باشد. این فوق ستاره ها شرایط سنی شان به گونه ای نیست که برای فصل و فصول آینده هم در همین شرایط باشند و تراکتوری ها از حالا باید به فکر استفاده از جوانان مستعد باشند.

اکبرپور در مورد پیش بینی اش از قهرمان این فصل بیان داشت: پیش بینی تیم قهرمان از الان ممکن نیست اما همین دو تیم استقلال و تراکتور بعلاوه پرسپولیس و سپاهان اصلی ترین مدعیان قهرمانی در این فصل هستند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: itgap.ir شناسه مطلب: 210

به "استقلال و سه تیم دیگر مدعی قهرمانی هستند، شرایط آبی ها مطلوب است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال و سه تیم دیگر مدعی قهرمانی هستند، شرایط آبی ها مطلوب است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید