استقلال فقط با مربی خارجی نساجی را برده، فکری دومین ایرانی آبی ها

به گزارش آی تی گپ، به گزارش خبرنگاران، دیدار تیم های استقلال و نساجی در هفته چهاردهم رقابتهای لیگ برتر، پنجمین تقابل لیگ فزونی دو تیم است که در همه ادوار این مسابقات اجرا شده و در هیچیک از 4 بازی گذشته استقلال شکست نخورده است.

استقلال فقط با مربی خارجی نساجی را برده، فکری دومین ایرانی آبی ها

با ما همراه باشید و درباره ساعت اینترنتی بیشتر بدانید.

فکری دومین مربی ایرانی استقلال

در 3 دیدار از 4 دیدار گذشته آبی پوشان مقابل نساجی مربیان خارجی روی نیمکت آبیها نشسته اند و فرهاد مجیدی تنها مربی ایرانی است در یک بازی مقابل نساجی روی نیمکت استقلال نشسته است و محمود فکری روز جمعه دومین مربی ایرانی آبیها در چنین دیداری خواهد بود.

وینفرد شفر 2 بازی و استراماچونی یک بازی هدایت آبیها را در این دیدار بر عهده داشته اند و فرهاد مجیدی نیز یک بار روی نیمکت استقلال نشسته است.

پیروزی با مربیان خارجی

استقلال تا به امروز 2 بار برابر نساجی در لیگ برتر به پیروزی رسیده که هر دو پیروزی توسط دو مربی خارجی این تیم در دو فصل پیاپی بوده است و در تنها بازی که یک مربی ایرانی (فرهاد مجیدی) سرمربی استقلال بوده، دیدار دو تیم مساوی شده است.

فکری می تواند اولین مربی ایرانی باشد که نساجی را با استقلال شکست می دهد. همچنین وی با داشتن سابقه هدایت این تیم مقابل نساجی، اولین مربی خواهد شد که روی نیمکت هر دو تیم در لیگ برتر نشسته است.

برتری با استقلال

در 4 دیدار قبلی دو تیم، 2 بار استقلال پیروز شده و 2 بار هم بازی مساوی شده است. در این بازی ها استقلال 4 و نساجی 2 بار به گل رسیده اند و هیچ بازیکنی از دو تیم نتوانسته اند بیشتر از یک بار گلزنی کنند.

زننده اولین گل استقلال در تاریخ رقابتهای لیگ برتر به نساجی، مرتضی تبریزی است و به جز وی، علی کریمی، مهدی قایدی و شیخ دیاباته هم دیگر گلزنان آبی هستند. محمد میری و محمد عباس زاده هم بازیکنانی از نساجی هستند که پیروز به باز کردن دروازه استقلال شده اند.

همه دیدارهای گذشته استقلال و نساجی در لیگ برتر؛

فصل تاریخ میزبان میهمان گلزنان
97-98 97/6/31 نساجی صفر استقلال صفر
97-98 97/12/25 استقلال یک نساجی یک تبریزی
98-99 98/9/4 نساجی یک استقلال 2 کریمی، قایدی

عباس زاده

98-99 99/5/2 استقلال یک نساجی یک دیاباته، میری
منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 25 اسفند 1399 بروزرسانی: 25 اسفند 1399 گردآورنده: itgap.ir شناسه مطلب: 1593

به "استقلال فقط با مربی خارجی نساجی را برده، فکری دومین ایرانی آبی ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال فقط با مربی خارجی نساجی را برده، فکری دومین ایرانی آبی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید