آماده باش برانکو به 20 قرمزپوش ، مصدومان هم هستند

به گزارش آی تی گپ، بخاطر کمبود بازیکن، برانکو همه بازیکنانش و حتی مصدومان را به اردوی پیش از بازی با سپیدرود فراخوانده است.

آماده باش برانکو به 20 قرمزپوش ، مصدومان هم هستند

به گزارش خبرنگاران ، تمرین شنبه که تمام شد، سرمربی پرسپولیس نام 20 نفر از بازیکنان تیمش را خواند و در واقع برای حضور در اردوی پیش از بازی با سپیدرود به آنها آماده باش داد. برانکو در حالی فهرست پرسپولیس را برای بازی با سپیدرود نوشته که به خاطر کمبود بازیکن، حتی مصدومان این تیم را هم نتوانسته کنار بگذارد.

علیرضا بیرانوند، بوژیدار رادوشویچ، ابوالفضل درویش وند، شجاع خلیل زاده، سیدجلال حسینی، حسین ماهینی، محمد انصاری، شایان مصلح، آدام همتی، کمال کامیابی نیا، احمد نورالهی، سیامک نعمتی، بشار رسن، امید عالیشاه، گادوین منشا، علی علیپور، حمیدرضا طاهرخانی، احسان علوان زاده، سعید حسین پور و احسان حسینی بازیکنانی هستند که مرد کروات به اردوی پیش از بازی با سپیدرود فراخوانده.

حال آنکه از این جمع، ماهینی مصدوم است و رسن، کامیابی نیا، نوراللهی و سیدجلال هم به زور آمپول و درمان های فشرده خودشان را به بازی هفته پیش برابر الدحیل رسانده بودند و حالا قرار است با همان شرایط قبلی از تیم علی کریمی پذیرایی نمایند. این بازیکنان مصدوم از ظهر امروز همراه با دیگر قرمزپوشان به هتل اوین رفتند تا خود را برای بازی روز یکشنبه برابر سپیدرود آماده نمایند.

2 – 180

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 25 دی 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: itgap.ir شناسه مطلب: 95

به "آماده باش برانکو به 20 قرمزپوش ، مصدومان هم هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آماده باش برانکو به 20 قرمزپوش ، مصدومان هم هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید