آزمایش کرونا از ارتش آمریکا

به گزارش آی تی گپ، بدنبال افزایش تعداد مبتلایان به کووید 19 در ایالات متحده، ارتش آمریکا روز پنجشنبه گفت، نیروهای نظامی این کشور با اولویت نیروهای هسته ای و نیروهای مستقر در مناطق جنگی مورد آزمایش کرونا قرار می گیرند.

آزمایش کرونا از ارتش آمریکا

به گزارش ایرنا و به نوشته روزنامه واشنگتن پست، ارتش آمریکا اعلام کرد که در صورت دستیابی به تجهیزات بیشتر، آزمایش بیماری کووید 19 شامل دیگر نیروهای نظامی ایالت متحده نیز خواهد شد.

ژنرال جان هایتن معاون رئیس ستاد مشترک آمریکا به خبرنگاران گفت که مارک اسپر وزیر دفاع آمریکا اخیراً طرحی ارائه کرده است که نیروهای نظامی با تقسیم شدن به چهار گروه مورد آزمایش ویروس کرونا قرار خواهند گرفت.

بر اساس این گزارش، اولین گروه شامل نیروهای درگیر در قابلیت های مهم ملی مانند نیروهای هسته ای و حداقل برخی از نیروهای عملیات ویژه خواهد بود.

گروه دوم شامل سربازانی خواهد بود که به مناطق جنگی اعزام شده اند و سومین گروه نیروهایی هستند که در خارج از کشور در مأموریت های اولویت دار قرار دارند و نیروهایی که به ایالات متحده بازگردانده می شوند.

تمام سربازان باقی مانده نیز در گروه چهارم قرار خواهند داشت.

وزارت دفاع آمریکا در هفته جاری اعلام کرد که تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در میان پرسنل نظامی این کشور به 3 هزار و 438 نفر رسیده است.

پنتاگون در بیانیه ای افزود، در مجموع 5 هزار و 335 نفر در میان نظامیان و غیرنظامیان پنتاگون به کرونا مبتلا شده اند.

نیروی دریایی آمریکا بیشترین تعداد مبتلایان به ویروس کرونا را دارد. بر اساس آخرین آمار یک هزار و 240 نفر از نیروی دریایی آمریکا به ویروس کرونا مبتلا شده اند.

آمریکا اکنون جزو کشورهایی است که بیشترین آمار ابتلا و مرگ ناشی از ویروس کرونا در آن به ثبت رسیده است.

شمار مبتلایان به کرونا در آمریکا 849 هزارو 92 نفر، تعداد جانباختگان 47هزار و 681 تن و بهبود یافتگان 84 هزارو 50 نفر اعلام شده است.

منبع: عصر ایران
انتشار: 4 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: itgap.ir شناسه مطلب: 1096

به "آزمایش کرونا از ارتش آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آزمایش کرونا از ارتش آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید